Tuesday 21 February 2012

GERAK GEMPUR (9 AKARKUKUBESI)


Assalamualaikum.. salam 1 malaysia.. Satu pertandingan suka-suka(bagi aku la) telah di buat oleh MARKAS - GERAK GEMPUR (9 AKARKUKUBESI). Aku bukan reti sangat photoshop.. belajar pun tgk youtube saje.. edit gitu-gitu je la.. bagi yang pro.. aku buat ni xda pe pun, apapun yang ni asli.. aku edit sendiri dari gambar asal dari galeri markas dan 1 image yang aku sedut dari google..


 gambar aku sedut dari galery markas tersebut.

ni logo yang dibekalkan..

ni lak image texture aku rembat dari carian google..

aku pun baru 3 mmgu lepas usha photoshop ni.. xda pandai mana.. kalau dikira jam mungkin belum 48jam termasuk ngadap tutor photoshop ni kat youtube.. masih sorang biginer. niat aku masuk sekadar suka2.. dan berharap ada anjakan yang diberikan.. tapi mana ada orang pandang beginer macam aku ni.. tp alhamdulillah.. ada jugak yang like.. 

proses dia layer mask edit itu ini tukar imej letak effect.. sampai ada jugak proses aku xtau apa nama dia.. ntk background tu.. banyak lagi aku kena belajar.. tahun ni nak masuk kelas photoshop.. err bengkel berbayar.. mintak penguhulu taja.. ekekekkekeke...(saya bukan politikus). sekian...